Márkaépítés a televíziós reklámdíjak töredékéből Youtube kampányokkal!
A YouTube a világ második legnagyobb keresője a Google után. A világszinten napi több mint 30 milliós aktív felhasználója percenként több mint 300 óra videót tölt fel és 5 milliárd videót néz meg naponta. Magyarországon a felmérések szerint a Google és a Facebook után a harmadik leglátogatottabb weboldal a YouTube. A hazai internetezők 48%-a naponta, 28%-a hetente, 11%-a havonta néz videót online. Ezek a számok mind azt bizonyítják, hogy hiba lenne kihagyni a népszerű közösségi média platformot a marketing mixünkből!
A legtöbb esetben tehát - kiemelve a fiatalabb generáció elérésére fókuszáló kampányokat - érdemes büdzsét allokálni a YouTube-ra is, mert sokszor eredményesebb és hatékonyabb kampányt lehet futtatni a hagyományos televíziós reklámokkal szemben, kevesebb költésből. További előnye, hogy sokkal pontosabban célozható: demográfia, érdeklődési kör, témák, kulcsszavak, de konkrét videók vagy csatornák is célozhatóak. Olcsóbb, célzottabb és hatékonyabb.
Az online videók és a YouTube hódítanak, hirdetőként pedig alkalmazkodnunk kell a piaci trendekhez. A YouTube kampányok - legyen szó videós vagy banneres formátumról - a Google Ads hirdetési rendszerén keresztül indíthatóak. Fizetni a gyakoribb videós formátumok esetében csak akkor kell, ha legalább 30 mp-et megnézett a felhasználó (ennél rövidebb videók esetén, ha végignézte), képes formátum esetén pedig a Google Ads többi kampánytípusához hasonlóan kattintás után.
Ha profi, megfelelően célzott online videós kampányokat szeretnél, vedd fel velünk a kapcsolatot! Hagyj fel a kísérletezgetéssel és foglalkozz azzal, amihez te értesz a legjobban! A marketinget bízd ránk nyugodt szívvel!
Miért érdemes mellettünk döntened?
Ha hirdetéseidet egy profi, megbízható és lelkiismeretes csapatra szeretnéd bízni, ahol az eredményesség mellett a jó ügyfélkapcsolat is prioritást élvez, az Intense Media a megfelelő választás. 10 további indok, miért érdemes minket választanod:
-
Nincs kockázat
Google Partner ügynökség vagyunk, emellett minden munkatársunk rendelkezik a szükséges vizsgákkal és minősítésekkel. -
Dedikált kapcsolattartó
Problémás kérdésekben mindig lesz kihez fordulnod telefonon és emailben is. -
100% pénzvisszafizetési garancia 14 napig
Ha az első két hétben bármikor úgy érzed, hogy nem vagy elégedett a munkánkkal, visszafizetjük az első havidíj árát. -
0 Ft kampánybeállítási díj
Nálunk nincs kampánybeállítási felár az első hónapban. A hosszútávú megbízásokban hiszünk. -
Transzparencia
A közös munka során végig látni fogod, hogy mikor min dolgozunk. Minden hónap végén átbeszéljük az eredményeket és a következő időszak terveit. -
Személyesebb ügyfélkapcsolat
Nálunk nem fogod azt érezni, hogy egy vagy a sok közül. Bármikor szívesen látunk egy finom kávéval egybekötött megbeszélésre. -
Őszinteség
Csak olyan szolgáltatásokat fogunk javasolni, amiről tényleg úgy gondoljuk, hogy szükséged van rá. Nem fogunk rábeszélni felesleges dolgokra. Az elégedettséged közös érdek.
-
Rugalmasság
Az ügyfélkérésekre 24 órán belül válaszolunk, és átlagosan 48 órán belül teljesítjük is a kérést. Elérhetőek vagyunk, amikor szükség van ránk. -
Személyre szabott ajánlat
Bárhol is tartson a vállalkozásod, nagy valószínűséggel tudunk neked valamilyen megoldást ajánlani. Alkalmazkodunk az induló vállalkozások és a nagyobb cégek igényeihez is. - Folyamatos továbbképzések
Ügyfeleink edukálása mellett sok időt és energiát fordítunk saját magunk képzésére is, hogy mindig naprakészek legyünk az aktuális trendeket illetően.
Hogyan dolgozunk?
Amennyiben mellettünk döntesz, ezeken a főbb lépéseken megyünk veled végig az első beszélgetéstől a hirdetéseid kezeléséig:
Igények, lehetőségek feltérképezése: Először beszélgetünk. Már mielőtt ajánlatot küldünk, szeretnénk tisztán látni az elképzeléseidet. Szeretnénk minél többet megtudni a projektedről: mit, miért és hogyan csinálsz, mi a helyzet a konkurenciával, mik a jövőbeli terveid, milyen hosszú távban gondolkozol. Ez alapján már el tudjuk dönteni, hogy a lehetőségeidhez mérten milyen megoldást javasolunk és elkészítjük számodra ajánlatunkat a legalkalmasabbnak vélt eszköz(ök)re és időtávra vonatkozóan.
Első konzultáció: Még többet beszélgetünk, már részletesebben a projektről, a honlapról és az elvárásaidról. Alaposan átvesszük a szükséges lépéseket a hirdetések indulásáig. Hogy megkönnyítsük a dolgod, kapsz tőlünk egy összefoglalót és egy checklistet is, ami a felkészülési időszakban a segítségedre lesz.
Tervezési szakasz: Megalkotjuk a stratégiát a hirdetésekhez. Úgy gondoljuk, ma már nem elég egyszerűen jelen lenni. Ha a hirdetések és eszközök nincsenek stratégiába és folyamatokba rendezve, akkor egy leszel a sok hirdető közül. Ha a megfelelő pillanatban szeretnéd elérni a megfelelő felhasználókat odaillő üzenetekkel, akkor ehhez elengedhetetlen a tervezés.
Kezelési szakasz: A hirdetések indításától kezeljük, frissítjük és optimalizáljuk kampányaidat. Tartjuk veled a kapcsolatot, kérdezünk és érdeklődünk. A fiókot tekintve tesztelünk, gondolkodunk és újragondolunk. Tudnod kell, hogy ez egy hosszútávú folyamat. Ahhoz, hogy egyértelműen ki tudjunk zárni egy irányt, megfelelő mennyiségű adatra van szükségünk - ami többek között a költségkereted függvénye is. Ez minél magasabb, annál hamarabb gyűlnek össze az adatok és rajzolódik ki értelmezhető trend, amire építkezhetünk. Mindig jön egy új irány, funkció, hirdetési típus, és a felhasználói viselkedés is időről időre változik. Bárhogy is legyen, mi mindig naprakészen tartjuk a kampányaidat igazodva az aktuális trendekhez.
Készen állsz megtenni a következő lépést? Kérj ajánlatot minden kötelezettség nélkül és indulj el a profi AdWords hirdetéseid felé vezető úton!