A karácsonyi időszak szuper lehetőség arra, hogy felpörgesd az értékesítéseidet, a meglévő, hűséges vevőidet megajándékozd és új vevőket szerezz.

A hatékony kampányokhoz már 1-2 hónappal előre fel kell készülni és össze kell állítani a stratégiát, de ne aggódj akkor sem, hogyha ezt még nem tetted meg, mert most egy-két marketing tippünkkel felturbózhatod ezt az időszakot.

 

Karácsonyi meglepetés törzsvásárlóknak

Ez az időszak remek lehetőség arra, hogy hűséges vásárlóidnak, feliratkozóidnak kedveskedj! Sorsolj ki egy nyereményt a már meglévő követőid között, vagy küldj egy egyedi kuponkódot hírleveledre feliratkozott vásárlóidnak, esetleg lepd meg őket egy ingyenes termékkel rendelésük mellé. Nagyobb, ünnepi meglepetést is bevethetsz, mint például színházjegyet, ünnepi vacsorát, vagy hétvégi pihenést.

 

Karácsonyi nyereményjáték

A karácsonyi közösségi média marketing egyik alapköve a nyereményjáték. Még mielőtt belevágnál a játékba, a legfontosabb hogy legyen egy meghatározott célod, amit el szeretnél érni. Ez lehet új követők toborzása, a meglévő követőid aktivizálása, vagy a legaktívabb emberek megjutalmazása is. A lényeg, hogy az elérni kívánt cél alapján tudod majd értékelni a nyereményjátékod eredményét.

 

Adventi kalendárium

Az ünnepi időszakban még izgalmasabbá teheted a várakozást egy varázslatos online kalendáriummal. Készíthetsz minden vasárnapra egy villámjátékot, készülhetsz kuponnal különböző termékekre vagy termékcsoportokra, de akár ajándékötletekkel is szórakoztathatod a közösségedet. 

 

Csomagok

Hogyha van rá lehetőséged, állíts össze csomagajánlatokat meglévő termékeidből, emellett pedig alakíts ki olyan opciót is, amiben vásárlóid állíthatják össze kedvük szerint a számukra kedvelt termékeket. A fogyasztók számára kiemelkedően fontos, hogy ők is részesei lehessenek a választásnak, ezért a saját maguk által kiválasztott termékek előnyt élveznek.

 

Kedvezmények

A kedvezményes árak ösztönzően hathatnak azokra a vásárlókra, akik már egy ideje szemezgetnek a termékeddel. Legyen meghatározott (rövid) időtartama az akciónak: a rövid határidők, a kevés készleten lévő termékek a sürgősség érzetét keltik a vásárlókban, és segítik őket a gyorsabb döntéshozásban.

 

Hírlevél

Küldj hírlevelet az ajánlataidról!

Gondold át, milyen e-mail listáid vannak, és mely csoportnak milyen döntési folyamaton kell átesnie vásárlás előtt. Az biztos, hogy más-más kommunikációra van szükség a korábbi vásárlók esetében és azok körében, akik még nem vásároltak tőled. Gondold át, hogyan fogod felvezetni, bemutatni az ajánlatokat, majd közvetlenül vásárlásra buzdítani a címzetteket. Írd meg előre a leveleket, és legyen terved arra vonatkozóan is, hogy mit teszel, ha egyik kampányod a vártnál jobban vagy rosszabbul teljesít.

 

Még nem késő összeállítani egy ütős karácsonyi kampánytervet!

Keress bátran, bízd ránk hirdetéseid megvalósítását!