>
görgess le

Elhoztuk neked a 2023-as design trendeket!

Elhoztuk neked a 2023-as design trendeket. Bár nehéz megjósolni előre, de ezek a trendek a következő évben nagy valószínűséggel teret hódítanak majd az online- és az offline platformokon egyaránt.  Ha vállalkozásod lépést akar tartani megjelenésben is, esetleg újonnan induló projektbe vágsz bele, segítünk képbe kerülni.

Vizuális vagy? Mi igen! Bemutatjuk cégünk, az Intense Media nevével, hányféleképpen alakítható egy brand, a stílussal milyen benyomást tud tükrözni a céged. 

„Nem minden a külső” – vagy mégis?! Szeretnéd, hogy vállalkozásod első pillanattól fogva a megbízhatóságot tükrözze? Esetleg lazaságot és vidámságot sugároznál? A következő év divatirányzatai között biztosan megtalálod a hozzád illőt!

Lássuk, kik maradnak versenyben 2022-ből és kik az új kedvencek!



1.  Absztrakt, geometrikus formák

Négyzet, háromszög, kör, téglalap. Minden, ami geometrikus. 1-2 éve jött divatba ez az irányzat és nagy valószínűséggel jövőre is divatban marad.

Előnye, hogy gyakorlatilag végleten számú megjelenést biztosít az elemek elrendezése miatt, de határozott formáival biztosan beazonosítható leszel. Használhatsz élénk, vagy pasztell színeket, semmivel nem fogsz mellé. Ezt az arculatot online és offline is épp úgy használhatod, jól fog mutatni egy banneren, de egy óriásplakáton is egy épület oldalán.

2.  3D design

Tavaly indult útjára a 3D design és máig nagy népszerűségnek örvend. Egyre egyedibb megoldásokat láthatunk, kézzelrajzolt, 2-3D-s elemek keveredése, különböző textúrák absztraktja. Ha online szereplője vagy a piacnak, ez egy szuper választás neked, 3D karakterekkel nagyon beszédesek lesznek a kreatívjaid.


 

3.  Színátmenet

Szintén találkozhattál már a színátmenetes grafikákkal, ez jövőre sem lesz másképp. Lehet elsőre a powerpoint-os gradient jut eszedbe, de hidd el, egy szuper menő és mai hatást tudsz vele elérni.

 

 

4.  a fekete az új fehér

Ha öltözködésről van szó, a fekete színhez mindenki magabiztosan nyúl, de a design terén idegenkedik tőle. 2023-ban egyre több fekete designnal találkozhatsz. Légy merész, könnyen kitűnsz a többiek közül, a fekete eleganciát és modernséget fog adni brandednek, és egyéb „kiegészítőt” már nem is kell használnod.

 

 

 

5. Élénk és pasztell színek

Nem tudsz dönteni?! Az extrém színektől és párosításaitól a halvány színösszeállításig, próbáld ki a színpaletta összes árnyalatát. A végeredménnyel nem fogsz mellényúlni, bármit is választasz.

 

 

6. Serif fontok, kézzel írt ornamentikus betűtípusok

A talpas betűtípusról a „Times New Roman” jut eszedbe? Felejtsd el, serif font iszonyat menő lesz jövőre! Kiváltképp a divat és kozmetikai márkák kezdték el használni, de egy ügynökség is nyugodt szívvel használhatja. A betűtípusoknak különös jelentősége lesz a következő évben, legyen kézzel írott, kalligráfikus, egyedi betűtípusok és mindezek ötvözete.



7. Vissza a kilencvenes évekbe

„What is love? Baby don’t hurt me, no more…”

Szeretted a kilencvenes éveket? A jó hírünk, hogy 2023-ban újra a diszkógömb fog vakítani a szemünkbe. Ebben a stílusban tényleg megmutathatod a vidámságod és lazaságod. A szabály, hogy nincs szabály, bármit bármivel kombinálhatsz. Egy komoly üzleti profilhoz nem ajánljuk, de egy fiatalos márkának nem szabad kihagynia!

 

 

8. textúra

Legyen nejlon, vízcsepp, egy eltépett papír, festékfolt, ruhaanyag….nagyon egyszerűen feldobhatod a kreatívjaid egy meglepő textúra használatával. Garantáltan megakadnak majd a szemek rajta 23-ban is!

 



9. Vissza a képzőműveszethez

A divat ciklikus. Egy új irányzat felbukkan, a másik eltűnik, de sosem annyira mélyre, hogy ne térjen vissza valamilyen formában. A festészet és a szobrászat 2023-ban kedvelt designelemként fognak visszatérni. Az új és a régi eklektikája extrém menő megjelenést fog tükrözni brandednek.

  



10. Brutalizmus

Olcsó poén lenne az mondani, hogy brutálisan be fog törni 23-ban, de ez az igazság. Extra formák, vagy épp formátlanságok, hatalmas túlzások. Ahogy régen, ez az irányzat most is megosztott lesz, de az igazán extrém stílus kedvelői végre kiélhetik magukat. Egy alternatív koncertplakáton nem is tudnék más stílust elképzelni!

 

 

 

11. Minimalizmus

Ha a visszafogottabb stílus kedvelője vagy, az előzőekben biztosan gondolkodni kezdtél, hogy talán a jövő év nem neked kedvez. Megnyugtatunk, az extravagánsság mellett jelen lesz a minimalizmus is. Ha vállalkozásod egyszerű, ám de nagyszerűségét szeretnéd kifejezni, a minimalista stílusirányzat lesz számodra a megfelelő.

 

 

- Kedvet kaptál a brandépítéshez?

- Esetleg arculatot váltanál?

Segítünk benne!

Az Intense Media grafikusa szakmai támogatásával biztosan ki fogsz tűnni egyedi stílusoddal a többiek közül.

A szerzőről:
Tímár Zsófia

Mindenem a kreativitás. Imádom, hogy bármilyen helyzet adódik, valamilyen kreatív megoldása biztosan van. Más szakmát ki sem lehetett volna találni számomra. Az Intense-nél töltött 2,5 évem alatt egy igazán összeszokott csapat része lettem. Közel 9 éve foglalkozom grafikával, biztos kezekben leszel nálam, legyen szó online, vagy offline grafikáról. AA feltöltődés számomra a "végetnemérős" baráti beszélgetések, az utazás, alternatív koncert, vagy színházi előadás, nyáron fesztiválok télen könyvvel kuckózás.

Elhoztuk neked a 2023-as design trendeket!
További cikkeink Ez is érdekelhet
Interjú Váradi Edinával, a My Popcorn Shop megálmodójával!
Balogh Eszter
2022.12.06.

Interjú Váradi Edinával, a My Popcorn Shop megálmodójával!

Tovább olvasom
Pörgesd fel karácsonyi kampányaidat!
Balogh Eszter
2022.11.22.

Pörgesd fel karácsonyi kampányaidat!

Tovább olvasom
Elhoztuk neked a 2023-as design trendeket!
Tímár Zsófia
2022.10.13.

Elhoztuk neked a 2023-as design trendeket!

Tovább olvasom
görgess le