hello@intensemedia.hu +36 30 469 1851

Blog

Így NE csináld: 9 leggyakoribb hiba, amit a Google kampányaid során elkövethetsz
Így NE csináld: 9 leggyakoribb hiba, amit a Google kampányaid során elkövethetsz
Ha egészen idáig saját magad próbálkoztál a Google kampányaid beállításaival, akkor mindenképpen olvasd el ezt a cikket, mert azokat a leggyakoribb hibákat szedtem össze, amelyeket a legtöbb vállalkozó elkövet a Google Ads kampányai során!
szept 03
Ami a webáruházaknak kötelező: Google Shopping
Ami a webáruházaknak kötelező: Google Shopping
 Valamivel több mint egy éve jelent meg hazánkban a Google új kampánytípusa a Shopping, amely hamar a hirdetők kedvencévé vált. Ha Te még nem ismered ezt a kampánytípust, akkor mindenképpen ki kell próbálnod, hiszen a Shopping kampányoknak a segítségével könnyedén népszerűsítheted webáruházad termékeit, növelheted a webhelyed forgalmát és elősegítheted az értékesítést. 
aug 04
Kosárelhagyók: Így csinálj belőlük vásárlókat a Facebookon!
Kosárelhagyók: Így csinálj belőlük vásárlókat a Facebookon!
Ebben a blogcikkben azt fogjuk megvizsgálni, hogy kik a kosárelhagyók, melyek a kosárelhagyás lehetséges okai és mutatok egy megoldást arra is, hogy miként csökkentheted a kosárelhagyók mértékét a webshopodban Facebook hirdetésekkel!
júl 07
Kódolás nélkül konverziót mérni? Így használd a Facebook Eseménykezelőt!
Kódolás nélkül konverziót mérni? Így használd a Facebook Eseménykezelőt!
A Facebook eseménykezelő eszközének segítségével már programozói tudás nélkül is tudod mérni a weboldaladon létrejött különböző kulcsmozzanatokat. Ez pedig ahhoz segít Téged hozzá, hogy pontosabb képet kaphass a hirdetéseid teljesítményéről és ott költsd el a rendelkezésedre álló büdzsét, ahol a leginkább meg is térül. Mutatjuk, hogyan használd az Eseménykezelőt!
jún 24
7 hiba, amit vállalkozásként elkövethetsz a közösségi médiában
7 hiba, amit vállalkozásként elkövethetsz a közösségi médiában
A közösségi médiában való megjelenés ma már szerves részét képzi a vállalatok marketingstratégiájának. Sok esetben viszont azt látni, hogy a kisebb vállalkozások olyan hibákat követnek el a különböző felületeken, amellyel többet ártanak a vállalkozásuk számára, mint amennyi előnyük származhatna ezeknek a platformoknak a használatából. A közösségi médiában jelen lenni ugyanis elsőre egyszerűnek tűnhet, de valójában egyáltalán nem az.
máj 21
Így célozz a Google Display hálózatán: minden, amit a célzási beállításokról tudni érdemes
Így célozz a Google Display hálózatán: minden, amit a célzási beállításokról...
A Kereső kampányok árnyékában általában nem sok figyelem jut a Display hirdetéseknek, pedig a rendszer közönség célzásai is sokat fejlődtek az elmúlt években. A mostani cikkben tehát a Display célzásokat vesszük át töviről hegyire, és megmutatom azt is, hogy melyiket mikor érdemes használnod a vásárlási útvonal szempontjából.
máj 05
Ügyfeleink