hello@intensemedia.hu +36 30 469 1851

Blog

Így hangold át a marketingtevékenységeidet a krízis idején!
Így hangold át a marketingtevékenységeidet a krízis idején!
Nagyon fontos, hogy a kialakult krízishelyzetben résen legyünk, hogy minimalizálni tudjuk a károkat és a legtöbbet tudjuk kihozni a jelenlegi helyzetből Ha most időt szánsz arra, hogy végiggondold mit és miért csinálsz a marketingedben, az komoly lépéselőnyt biztosíthat számodra a konkurenciával szemben.
márc 23
Így licitálj a Google Ads-ben: Ajánlattételi stratégia kisokos
Így licitálj a Google Ads-ben: Ajánlattételi stratégia kisokos
A Google Ads-ben jelenleg 10-féle ajánlattételi stratégia elérhető. Mind különböző célok eléréséhez segít hozzá, így ha nem vagy jártas a témában, könnyen választhatsz olyat, ami nem támogatja a kampányod fő célkitűzését.  Ahhoz, hogy a legtöbbet tudd kihozni a hirdetéseidből tehát, jól kell ismerned az elérhető ajánlattételi típusokat 
okt 10
Így generáltunk 32%-os növekedést egy konverziógyilkos módosítás leleplezése után!
Így generáltunk 32%-os növekedést egy konverziógyilkos módosítás leleplezése...
Ebben az esettanulmányban, ha hívhatom így,  azt fogom bemutatni, hogy egyik ügyfelünknél miként harmadolódtak meg a konverziók egyik napról a másikra egyetlen szó változtatása miatt a honlapon, majd hogyan használtuk ki ezt és generáltunk belőle plusz 32%-os konverzió növekedést. Olvasd el és tanulj belőle Te is!
máj 07
3+1 Google Ads optimalizációs technika, amivel csökkentheted a konverziós költséget!
3+1 Google Ads optimalizációs technika, amivel csökkentheted a konverziós...
Drágán jönnek a konverziók a Google Ads-ben? Ennek nem kellene így lennie! Cikkünkben 3+1 optimalizálási technikát mutatok be, amivel csökkentheted a konverziós költségeidet!
márc 21
6 Google Ads remarketing stratégia, ami valóban működik!
6 Google Ads remarketing stratégia, ami valóban működik!
Remarketingnek nevezzük, amikor egy weboldal korábbi látogatóit célozzuk vissza hirdetésekkel - jellemzően azokat, akik nem hajtották végre a kívánt célműveletet, konverziót. Cikkünkben 6 stratégiát fogok bemutatni, amik közül egész biztosan fogsz találni olyat, ami a te esetedben is kiválóan alkalmazható. A stratégiák bemutatása után összeszedem azt 4 fontos dolgot is, ami biztosan szükséges egy jól működő remarketing kampányhoz.
febr 26
Ügynökségi útvesztő: Hogyan válasszam ki a megfelelő partnert?
Ügynökségi útvesztő: Hogyan válasszam ki a megfelelő partnert?
A megfelelő Google Ads (AdWords) ügynökség kiválasztása nem egyszerű feladat. Választékból nincs hiány, sok ügynökség és szabadúszó marketinges foglalkozik Google Ads és Facebook hirdetésekkel. Sajnos azonban a profi szakemberek mellett kóklerekkel is lehet találkozni, amit minden bizonnyal szeretnél elkerülni. De vajon milyen szempontokat érdemes még megfontolnod, hogy a lehető legjobb döntést hozhasd?
febr 11
Ügyfeleink