hello@intensemedia.hu +36 30 469 1851

Blog

7 hiba, amit vállalkozásként elkövethetsz a közösségi médiában
7 hiba, amit vállalkozásként elkövethetsz a közösségi médiában
A közösségi médiában való megjelenés ma már szerves részét képzi a vállalatok marketingstratégiájának. Sok esetben viszont azt látni, hogy a kisebb vállalkozások olyan hibákat követnek el a különböző felületeken, amellyel többet ártanak a vállalkozásuk számára, mint amennyi előnyük származhatna ezeknek a platformoknak a használatából. A közösségi médiában jelen lenni ugyanis elsőre egyszerűnek tűnhet, de valójában egyáltalán nem az.
máj 21
Így célozz a Google Display hálózatán: minden, amit a célzási beállításokról tudni érdemes
Így célozz a Google Display hálózatán: minden, amit a célzási beállításokról...
A Kereső kampányok árnyékában általában nem sok figyelem jut a Display hirdetéseknek, pedig a rendszer közönség célzásai is sokat fejlődtek az elmúlt években. A mostani cikkben tehát a Display célzásokat vesszük át töviről hegyire, és megmutatom azt is, hogy melyiket mikor érdemes használnod a vásárlási útvonal szempontjából.
máj 05
Így vágj bele az üzleti blogírásba!
Így vágj bele az üzleti blogírásba!
Ebben a cikkben az üzleti blogok szerepére szeretném felhívni a figyelmet, illetve megmutatom, hogy hogyan vágj bele a blogírásba úgy, hogy valóban profitálj is belőle!
ápr 20
Kezdő Instagram tippek vállalkozásoknak
Kezdő Instagram tippek vállalkozásoknak
Ebben a blogbejegyzésben most azoknak a vállalkozásoknak szeretnék bemutatni néhány tippet, akik még csak most tervezik az Instagram-profiljuk létrehozását, illetve olyanoknak is, amelyek a megjelenésüket szeretnék felturbózni.
ápr 06
Így hangold át a marketingtevékenységeidet a krízis idején!
Így hangold át a marketingtevékenységeidet a krízis idején!
Nagyon fontos, hogy a kialakult krízishelyzetben résen legyünk, hogy minimalizálni tudjuk a károkat és a legtöbbet tudjuk kihozni a jelenlegi helyzetből Ha most időt szánsz arra, hogy végiggondold mit és miért csinálsz a marketingedben, az komoly lépéselőnyt biztosíthat számodra a konkurenciával szemben.
márc 23
Így licitálj a Google Ads-ben: Ajánlattételi stratégia kisokos
Így licitálj a Google Ads-ben: Ajánlattételi stratégia kisokos
A Google Ads-ben jelenleg 10-féle ajánlattételi stratégia elérhető. Mind különböző célok eléréséhez segít hozzá, így ha nem vagy jártas a témában, könnyen választhatsz olyat, ami nem támogatja a kampányod fő célkitűzését.  Ahhoz, hogy a legtöbbet tudd kihozni a hirdetéseidből tehát, jól kell ismerned az elérhető ajánlattételi típusokat 
okt 10
Ügyfeleink